Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godkväll =)

Kategori: Allmänt

Kom just från gymet....fick sällskap idag av Vickan och Mattias =)
Biceps blev det, en övning axlar och en övning mage (maskin)....kände att jag orkade rätt mycket idag!! BRA!
Haha skulle köra med hantlarna och värmde upp med lättare först....skulle sedan ta 12,5kg men tog 15 av misstag....orkade typ 2 på varje, sur som fan blev jag och tänkte att nog brukar jag ju orka fler än 2!!!
Tills Mattias sa att du kanske ska ta dom här istället och pekade på 12,5kg som låg en bit bort...men då blev man ju lite glad att man klarade 15 =)

Imorgon blir det gymet på fm med syrran sen ska jag till SuSj och ta det där cellprovet...huvva!!
Hoppas på en lunch/middag med syrran och Jessi efter det...på stan kanske =)??
Är ju ledig imorgon!!!! Gud vad skönt =)

Nu äter jag kvällsmål......Kesella, sylt och frön =)

Blev grymt sugen på kaffe!!!! Även om klockan e mycket måste jag nog fixa det!!
Har hämtat bok nr2 i Twilight serien nu =) ska läsa ut den första ikväll....bara ett kapitel kvar =)

See you tomorrow =)
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: