Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Då var det slut på ledigheten!

Kategori: Allmänt

Var sjukt trött igår.....åkte från Jessi strax före 23, gick direkt till sängen och somnade på 2sek!
Var trött när klockan ringe 8.30 imorse, snoozade till 9, åt frukost och gjorde mej klar för min löptur =)
Gick bra idag, jobbigt i början men så är det väl alltid....lite svårt att veta vart man ska springa då det inte finns nåt spår i närheten....irrade mest runt bland villaområdena här.
När jag kom tillbaka hade jag bara sprungit 35min...skulle ju springa 40 så det var bara fortsätta förbi porten haha....körde då lite intervaller på en raksträcka =)

Har just smakat mitt nya proteinpulver...inte lika gott som det jag hade förut men det går ner!!
Nu blir det duschen och fixa sej för jobb....12.30-21.05
Ska upp och skjutsa Jessi till flyget imorgon bitti...hon ska ner till sthlm och roa sej =)

Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: