Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bra pass =)

Kategori: Allmänt

Åkte till Inpuls med syrran mitt på dagen...tänkte att det skulle va rätt mycket folk där då men icke...nästan tomt!!
Nina fick haka på mej och det jag körde idag....Bröst & Triceps, gick riktigt bra!!!
Bra med lite hjälp oxå så man orkar de där sista reps....
Testade köra lite mage oxå och allt gick bra utom vanliga situps....då stramade det i sidan och det gick inte alls! Nåja fick ju träna nedre delen och sidorna i alla fall =)
Testade att ta mina nya piller oxå nu före träningen och lite effekt kände jag faktiskt!! Pulsen ökade och krafterna försvann inte.....
Nu blir det en stenhård vecka igen, löpning och träning!!!!

Lovade barnen att dom skulle få pyssla med sina pärlor när vi kom hem....kan ju lova att det såg ut därefter sen, anade att pärlorna inte skulle stanna i burken....har plockat pärlor över hela V-rummet nu!!!

Fixade en snabb middag till oss...Kyckling m grönsaker och kryddor, åt sallad och Kesella till...barnen åt då tom =)
Nu badar dom och sen ska dom i säng så vi orkar upp imorgon....har städat lite här så jag behöver bara hänga tvätten och sedan slänga mej i soffan med näsan i min bok när dom somnat =)

Ha en bra kväll!
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: