Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bästa passet på lääänge!!!

Kategori: Allmänt

Min uppladdning igår verkar ha gett resultat!
Shit vilket pass jag hade idag....axlar körde jag och jag orkade hela passet och mer därtill...skakade i armarna när jag lämnade gymet...NICE!!!!!!!

Nu börjar man ju se resultat av allt slit och det känns jävligt bra!!!  =)
Körde även ett lättare benpass....Benpress, djupa knäböj och vader i smithen....på vaderna ökade jag på vikten till 50kg och de gick fint! =)
MEN......va fan e det med mina magmuskler, även om jag inte körde magen idag så i vissa övningar då man anstränger bukmusklerna så högg det till och ilade igen.....måste ha överansträngt dom rejält!!
Gud vad irriterad jag blir.....men det är väl bara att vila dom och hoppas att det går över snart!

Nä nu är det bara göra sej färdig för jobbet....vill inte jobba idag, vill va ledig och göra nåt kul istället, är ju på så bra humör just nu! Suck!

Nåja.....bye bye
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: