Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Seg i benen!!

Kategori: Allmänt

Tog mej till sist iväg till gymet....30min på crosstrainern och sen 15min promenad med lutning på löpbandet, var ganska skönt att avsluta med promenad då man fick tillbaka pulsen =)
Sen blev det styrke.....Biceps & Rygg men även mycket ben...Benböj i smith-maskinen, lättade sen på vikterna och körde ett ben i taget, riktigt jobbigt!!! Avslutade med utfall med vikter i händerna =) Fan vad nöjd jag var!!!
Kan väl säga att benen inte riktigt bar sen, jobbigt att koppla i bilen & gå i trappor!

Sedan åkte jag mot byn för att hämta tjejerna...när jag svängt in på Smedsbyvägen stod det en kille mitt på vägen och liftade...kanske 13-14år så jag kunde ju inte bara passera....han fick åka med snäll som jag är!
Det är ju dåligt med bussförbindelser till smedsbyn så han sa att han brukar få lifta in till byn rätt ofta....dåligt tycker jag att kommunen inte fixar bättre skjuts för dom som går skola!!!
Vi =)

Jag och tjejerna poppade musik i bilen hela vägen till Maxi....var tvungen att handla hem lite mat åt dom, eftersom jag försöker äta nyttigt så blev det mycket frukt och grönsaker =)
Middag blev köttfärssås och spagetti åt barnen....jag stekte grönsaker till köttfärsen istället, riktigt gott!!
Har även städat hela lägenheten....dammsugat, skurat, tvättat, vikt tvätt, diskat m.m så nu kan man ju bo här hemma hehe....

På tors är jag ledig och vi ska ta en tur till Boden och hälsa på Linda, Sebbe & Alex.....gud vad dom ska få busa alla 4 barn =) Längesen vi var dit nu så det ska bli skoj!!

Är slut i kroppen nu så jag har satt mej i soffan och ska se tv...blir nog kaffe oxå lite senare =)

Kramiz

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hoppas köttfärsen var lika färgglad som min var. Enligt natalie så är ju din köttfärssås GRÅ, :) haha. men ändå godare då såklart!

    2009-03-10 | 01:34:42
  • mie säger:

    BARA ETT TIPS



    Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



    Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



    Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

    2009-03-10 | 01:38:48
    Bloggadress: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: