Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kaffedarr!!!

Kategori: Allmänt

Haha ja det har blivit alldeles för många koppar kaffe under eftermiddagen och kvällen så nu sitter jag helt speedad och undrar när tusan jag ska kunna sova!!!!

Hämtade barnen när jag slutat och åkte direkt hem för att börja med maten....bjöd Anna och Emilia på middag när dom kom.
Kring 17 kom Tess & Nova och lite senare kom även Linda & Sebbe.....
Ljudnivån har varit hög här hemma med galna barn som sprungit omkring här i lght =)

Sebbe                                Linda & Tess                 Nova & Jullan                  Nova

Efter 19 åkte Tess & Nova hem så då var det bara att stoppa i säng barnen....kan lova att dom somnade på 2 röda!!

Imorgon åker jag och lämnar barnen på dagis till frukost sen åker jag tillbaka till stan och tänkte sola!
Börjar först 11 så då hinner jag med det och sen hem och duscha.....

Funderar på att testa lite löpning ute i helgen....om det inte är för kallt!
Det har ju torkat upp ganska mycket på gångvägarna nu =)
Vill träna men hinner tyvärr inte det i veckan när barnen e här...kanske en snabbis på lör innan jobbet??

Nåja nu ska jag kolla lite tv och försöka bli trött!!!!

Trevlig kväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: