Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon =)

Kategori: Allmänt

Lite uppdatering tänkte jag göra nu....skulle göra det igår men det blev alldeles för sent hos Jessi!

I lördags när jag slutat åkte jag direkt hem till Frida, där var även hennes kompis Pia som höll henne sällskap....Frida var ju den enda som skulle dricka den kvällen!

Jag var chaffis så vid 23 åkte vi mot stan och Olivers.....
Inte mycket folk när vi kom in men vid halv2 var det fullt där......träffade lite folk jag kände bl.a Björn från Boden, bra musik oxå!!! Så denna kväll var lite roligare än den när jag och Jessi var ut, kände ingen och dålig musik!
Vi gick strax före 2 för att möta upp Jessi som hade jobbat på Grace, Frida skulle ha Pizza på matstället så jag & Jessi delade på en strips....var inte direkt hungrig mest trött och ville hem till sängen!!
Var i alla fall hemma och i säng 3.15.....7 ringde klockan =(

Jobb hela söndagen plus att jag var tvungen att handla efter jobbet, ska ju hämta tjejerna idag =)
Jessi tyckte vi skulle ha en onyttig kväll igår och så blev det....hyrde en film, åkte till Korvgubben och beställde 2 skrovmål....det var inte igår man åt det!!!!
Efterrätt blev det oxå....som jag har längtat efter det ;)!!!!


Idag klev jag upp 10 och nu ska jag göra mej klar för gymet.....ska även förbi Barnens Hus och köpa lite presenter åt Julia =)
Vid 15 ska jag hämta upp tjejerna...saknar dom massor!!! Så ikväll blir det deras favvo-middag Köttfärssås & Spagetti =)

Höres senare
Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: