Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Full dag =)

Kategori: Allmänt


Perfekt tid att träna mitt på dagen!!
Inte en själ därinne...bara jag, gick såå bra med träningen även om jag fick skynda mej lite för att hinna!
Blev bara snabb uppvärming på cykeln sen ben, biceps & triceps....gick hyfsat tycker jag....mina ben var lite shaky efter min löpning igår hihi....
Duschade sen på gymet för att hinna hämta Jessi och äte lite lunch på mat&prat...kycklingsallad för min del =)

Sen tog vi en runda på stan...var och kikade på träningskläder på InterSport...massor massor hittade jag som jag ville ha...åhh vad jag vill ha nya träningskläder!!!
Kollade även alla skobutiker, handlade ett linne på HM och ett par brillor åt Natalie =)
Sen var vi till Cubus...hittade där ett par jeans som jag provade och blev helt kär i!!!
Funderade så det knakade...ville verkligen ha dom, det är inte ofta jag hittar byxor som jag gillar på en gång!!!
Så jag fixade pengar till att köpa dom =) Så snygga! Mudd nertill, satt tajt över rumpan och benen...perfekt!
Fick på mej strl 34??!!! hmm kan inte vara riktiga 34or....

Testade oxå min parfym på Åhlens som jag ska köpa när kontot tillåter...fan vad jag är kär i den!!
"Unforgivable Woman" av Sean John...mmmm
Skyndade mej hem sen då Ida skulle komma, lagade tacopaj tillsammans.....gott!!

Uttnyttjade Ida lite för att hjälpa mej köra alla kläder till myrorna...hehe, svängde förbi Maxi och köpte snus och spolarvätska...så less på lampan som lyser!!! 5L slukade den!!!
Nu har jag det roliga kvar....tvätten och städning, blir inte att komma isäng tidigt idag!
Nu är det nog bara sätta igång så jag får gå och sova sen =)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: