Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Stranden??

Kategori: Allmänt

Fy fan vad ont jag ahr i benen efter gårdagens benpass på gymet!!!
Vaknade och skulle gå på toa men när jag kommer till toan ville jag fan börja grina...insåg att avståndet ner till toaletten inte var tillfredställande!!! Funderade nästan på att lokalisera närmsta handikapp-toa, ni vet dom har ju såna där armstöd om man kan stödja sej mot =)
Nåja...det blev en regelrätt kraschlandning på sitsen istället haha.....

Har just ätit frukost...havregrynsgröt med minimjölk, ska börja äta det nu ett tag och hålla igen på allt onyttigt man stoppat i sej dessa 3v!!!!  Min mage e inte van vid sånt som jag ätit nu och har haft ont i magen och uppsvälld mage var och varannan dag nu....har blivit betydligt bättre när jag ändrat kosten igen =)

Halvklart väder ute....vi ska ju till stranden idag men vi avvaktar nog ett tag så det klarnar upp lite =)

Sitter och kollar på gamla bilder och hittade  "Barhängbilden" från London när jag systrarna var dit haha...
Undra vems ide det var att ens kliva upp på Bardisken?!! Kan det ha varit Jag? ;)


Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: