Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Luleåkalaset =)

Kategori: Allmänt

Ikväll drar det igång här i lilla Luleå!
Tänkte gå på RixFM festivalen ikväll och på lördag blir det nog lite party och sen öltält =)
Skönt med en ledig dag! För första gången på typ hela sommaren är det sol och varmt ute när jag är ledig...inte illa!

Blev ingen träning igår då jag fick åka till Piteå istället för att hämta en loftsäng som jag köpt till barnen...dom har så litet rum och det blev mycket mer plats nu när man fick bort en säng =)
Men nu ska jag snart iväg till gymet en sväng.....hmm undra hur längesen det var?!! 1,5-2v tror jag......=(
Nåja bättre träna lite än inget alls!!!! Skärpning till hösten jag lovar!

Nåja ha en bra dag! Ska lägga mej i solen en stund till =)
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: