Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hamnen igår =)

Kategori: Allmänt

Blev ingen fika med kompisen, men mormor kom förbi och var barnvakt så jag smet iväg till hamnen där morsan och Lasse satt på en uteservering =)
Varmt och skönt ute!!!


Drack en drink och 2 cider =)
Tog en prommis mot morsan och Lasses hyrbod för att vänta på en taxi hem, köpte en mjukglass efter vägen oxå och jag har nog aldrig ätit mjukglass i ett sånt tempo som igår!!!
Killen hade tydligen gjort rätt många glassar på rad så när min kom var den väääldigt mjuk och det droppade strössel hejvilt om den!!! Försökte äta upp det innan allt låg på gatan, men sen kastade jag halva glassen så jag slapp grisa ner mej ännu mer....men struten åt jag upp =)


Här regnar det idag!!! Fy vad tråkigt =( VI som hade tänkt åka en sväng på stranden....får ta med ungarna på stranden när vi kommer hem istället, om nu vädret är bra!

Nu ska jag hämta kaffe =)
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: