Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Halva semestern kvar....

Kategori: Allmänt

Usch...det har redan gått 2v av min semester!! Tycker man borde få ha minst 6v på sommaren...speciellt när vädret suger som det gör nu....känns som det är slutet på oktober ute!!
Men jag får trösta mej med att jag får 2v veckor med sol och bad i Spanien i alla fall!!!

Emmy och Nina var förbi igår och kollade tv med mej...fick ju låna en tv av Andreas så jag slipper ligga och kolla i taket på kvällarna!!
Trötta damer!

Barnen väckte mej halv8 imorse, men vi låg kvar och myste i sängen till halv9 =)
 Spexmaja man har brevid sej =)

Tänkte faktiskt ta med mej barnen idag till gymet, dom får leka i deras lekrum så kan jag träna en stund =)
Dom lät taggade på den iden!!
Sen vette tusan vad man ska göra!!??
Tess ringde just och frågade om Nova fick komma och leka med tjejerna en stund så dom är på väg mot stan nu =) Blir väl att träna efter det i så fall...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: