Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hade vart härligt med hus!!

Kategori: Allmänt

Har varit och hälsat på Linda & Dennis i Boden, dom har ju nyligen köpt hus och det var riktigt mysigt =)

Lagom stort och fint invändigt! Skönt att slippa börja renovera invändigt när man flyttat in, nu fixar dom taket medans det är sommar =) Inflyttningsfest är utlovat när dom fått ordning på allt!! =)
Stor fotbollsplan granne med huset =)
KöketLinda & Alexander
Sebbe, Natalie & JuliaCharmtrollet!!

Sitter och smälter maten nu och barnen äter godis!!
Stannade på Supermarket när vi åkte hem och när jag står i kön för att betala kommer det in 4 ungdomar, en av killarna går fram till kassan bakom, tar ett ciggpaket och springer!!!!
Fan vilka idioter.....lovar att hade jag inte haft barnen med mej hade jag fan sprungit efter och spöat han!!!
Nu fick kassörskan ropa på en anställd som sprang efter, tror dock inte han fick tag på dom.....Så jäkla fräckt av dom, gud vad irriterad jag blir!!!

Jaja nu ska jag vänta in Jessi som kommer om 1h och gör mej sällskap, Nina kommer oxå när hon slutat jobbet =)

Höres
///M

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kul att ni kom och hälsade på idag! Det får ni gärna göra om! :-) Fina bilder du har tagit, synd bara att du fick en så fin närbild på "urk-burken"! ;-) Haha. Ha det bra, så syns vi! :-) Kram

    2009-07-18 | 18:07:47
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: