Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Idag var jag, Emmy, Nina, Ida och barnen till Piteå och hälsade på farmor & farfar...det var längesen vi var dit nu så det var kul att se dom igen =)


Elin hade tyvärr blivit sjuk så hon kunde inte följa =(
På hemvägen stannade vi på Maxi för att handla lite inför middagen...kycklingsallad stod på menyn och det var lika jäkla gott som vanligt!! Skulle kunna leva på det tror jag haha...

Färgade mitt hår mörkbrunt innan Anki kom för att vara barnvakt så vi kunde gå på bio =)


Sjukt rolig film!!! Den kommer jag kasta mej över när den går att hyra, el om man kanske ska köpa den på en gång!!
Jag och Emmy kom fram till att man kan ju slå på den om man ligger riktigt jävla bakis nån gång och tänka på att det kunde fan ha varit värre!! Haha

Nä nu ska jag nog krypa ner under täcket och sova....ska upp och träna imorgon bitti sen kolla om Nina kan passa barnen en stund så jag kan inhandla present åt Natalie och kolla på en ny tv!!

Natti Natti
///M

Kommentarer

  • Emmelie säger:

    Jadu vi får väl se men BF är ju 27 juli, men är inställd på att det blir i augusti.Så det blir spännande. Men nu har man ju börjat vänja sig vid att vara gravid, kommer kännas konstigt att kunna se sina fötter sen:-)

    2009-07-10 | 13:24:11
    Bloggadress: http://eester.blogg.se/

Kommentera inlägget här: