Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godisråttor!!

Kategori: Allmänt


Kunde ju tyvärr inte erbjuda min kära barn någon film i vardagsrummet så jag inte har någon dvd....så dom bäddade ner sej i Natalies säng med godisskålen och kollade på film där...mys pys!!!!

Har kollat lite på vädret och det ser ut som att det blir samma väder imorgon =)
Då blir det stranden igen har jag lovat tjejerna!!

Nu tänkte jag se om det är nån bra film på tv och vänta på att tvättmaskinen blir klar, kul lördagsnöje haha....
Ha en bra Lördag-kväll!

///M

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Hej gumman! Om det är till nån tröst, jag tvättade också ikväll :) ha en fin strand dag i morgon..å hittar du ingen sol så kom in på jobbet å säg hej ifall ni får tråkigt :) pöss å kraam

    2009-07-11 | 23:18:35

Kommentera inlägget här: