Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bakat i massor!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort bakning för detta år =)
Anledningen är ju att Natalie fyller 5år på fredag....lilltjejen blir ju stor =)


Nougatrutor                       Brownies på väg i ugnen


Har även bakat detta....Moccarutor, chokladsnittar och chokolat chip cookies =)
Har tagit hela dagen!! Syster och hennes kompis kom förbi lägligt nog så dom fick sej lite fika.
Kan tyvärr inte baka mer nu för det är helt tomt på burkar att fylla trots att jag köpte 2 stora idag!

Jullan har slocknat i soffan, Natalie ser film och jag har huvudvärk...kan bero på att jag bara ätit frukost idag!!
Ska försöka fixa lite mat snart...måste bara vila benen en stund.

Imorgon ska vi till Piteå med kusinerna och systrarna och hälsa på farmor & farfar, hoppas hinna med ett träningspass oxå på em.
Har jordens träningsvärk i armar och rygg efter gårdagens pass, kan inte ens räta ut armarna ordentligt då det stramar i musklerna...nice ;)

Bye for now
///M

Kommentarer

  • Emmelie säger:

    Herregud vad tiden går:-) Blir verkligen stora tjejen och snart skola då:-)

    2009-07-10 | 00:02:30
    Bloggadress: http://eester.blogg.se/
  • kakmonstret säger:

    Massa kakor till mig!

    Mumms!!!

    2009-07-10 | 09:36:37
  • marita Brodin säger:

    Jag har massa burkar men ingen som bakar o fyller dem med någe!:)

    Ha en trevlig helg

    2009-07-10 | 19:06:37
    Bloggadress: http://www.differentsizes.se

Kommentera inlägget här: