Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vilket väder idag!!!

Kategori: Allmänt

Så var denna dag snart slut.
Gud vilket väder vi haft idag, -6 och strålande sol hela dagen....inte ett dugg peppad att sitta inne på jobbet idag men det var bara att pina sej igenom och ge avundsjuka blickar till alla kunder!
Började drömma mej bort till fjällen och kom på den briljanta iden...min farmor och farfar har ju en superfin stor timrad stuga i Abisko! Det var ganska längesen jag var upp dit nu och varför inte ta med sej barnen om några veckor för lite skön avkoppling där!!
Den stora frågan är då bara vem f*n man ska lura med sej upp dit...har ingen lust att åka helt själv så det blir nästa problem att grubbla på =)

Har haft sån träningsångest sen i söndags så idag höll jag tummarna att mommo kunde ha barnen en stund efter jobbet så jag fick åka och träna.
Inga problem där och snabb var jag på väg till gymet när klockan slagit 14 =)
Joggade 35min och tränade sedan axlar....en spanjor som jag sett där ganska ofta kom fram och började prata med mej...el försökte i alla fall, hans svenska var inte den bästa. Nåväl han visade mej lite övningar och gav mej tips hur jag skulle utföra dom...bl,a att andas rätt vilket jag verkligen inte gjorde haha.
Innan jag gick passade han även på att informera mej vilka tider han tränade...undra vad han hade i tankarna med det ;) ?!

Nu har jag lagt barnen som däckade på 2 röda!
Jobbig dag med moster Nina och mommo...dom hade åkt buss och busat på mommos jobb =)
Sitter nu i soffan och har tänt lite ljus....ser tv och väntar på mitt obligatoriska kvällskaffe!!!

Ha en skön kväll alla!
Kram =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: