Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sovit dåligt igen....

Kategori: Allmänt

Trött, på dåligt humör, ont i magen, nervös och självklart en jävla snöstorm ute!!!!
Känner på mej att denna dag kommer bli lång.....har vaknat konstant en gång i timmen sen klockan 2 inatt, varför vet jag inte??!
Hade ställt klockan på 8 för jag skulle ringa till VC, fick en tid att träffa läkaren kl 14! Fan att det ska va så lång väntetid, kan man aldrig få en tid på morron???! Hade ju tänkt hämta barnen mitt på dan men det går ju inte nu.....
Min mage var hungrig när jag vaknade...eller den lät som den inte fått mat på typ 3 veckor! Så jag har matat den med kaffe (obligatoriskt på morron), ägg och en banan =)

Är faktiskt ledig idag, gud så skönt efter man jobbat helg! Sen jobbar jag bara korta pass i veckan och på tors kommer Ida....längtar =)
Vi ska ju till Spanien i Aug.....Jag, Ida, Elin, Emmy och Nina, 5 galna Andersson-brudar ska gå lös där i 2veckor ;)

Har funderat mycket i helgen och bestämt att gå vidare i livet, lämna allt gammalt bakom mej och blicka fram mot en förhoppningsvis härlig vår!!
Håll tummarna att jag lyckas =)

Nu måste jag börja beta av min "att göra lista idag" massor med telefonsamtal att göra bort...huvva!

See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: