Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sjuka barn men måste jobba ändå....

Kategori: Allmänt

Natalie hostar som tusan och Julia e lite snorig eå det blir inget dagis imorgon för dom!
Som tur är ställer moster Nina upp och är med dom imorgon så jag kan jobba...har inte råd att vara hemma =(
Eftersom vi varit hemma idag har jag passat på att städa och tvätta...inge kul men det behövdes verkligen!!
Barnen har tjatat om både mommo och Nina....själv var jag sugen på att sola så jag åkte och lämnade barnen hos deras moster en stund och smet iväg =) Behövde även tanka bilen så då gjorde jag bort det oxå....såg att priset
stigit på JET...usch usch!


Vilar lite på dagen...
Trötta tjejer....Julia hämtade sin snutte och somnade över soffkanten hihi...fick bära henne till sängen sen!

Nu har jag just gjort kaffe och satt mej i soffan....gud vad jag har börjat dricka kaffe igen! Men gott är det =)

Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: