Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Pubkväll i Smedsbyn

Kategori: Allmänt


Jag som tänkte ha en lugnt lör-kväll hemma i soffan.....men det blev inte som jag tänkt!
Tess ringde och tyckte att jag skulle komma med henne på pub-kvällen och att jag och barnen kunde sova över hos dom, så vi packade ihop sakerna och körde mot byn.
Natalie skulle på kalas på dagen där så vi skulle ju ändå dit =)

Det var riktigt kul att träffa allt folk igen och dom hade satt upp en bar, hyrt in en DJ och fixat karaoke....och jag ska inte berätta hur många gånger jag stod på scen haha....
TessKaraokeStefan med mamma Karin

Golvet blev allt halare på kvällen med utspillda öl och jag tror jag låg mer på golvet än stod på benen, har lokaliserat en hel del blåmärken på dom mest konstiga ställen idag...haha.
Vi var kvar till det blev bartömning men jag någon konfiskerade min sista öl av någon anledning....men det kanske var lika bra!
(Anna & Carro dansar!)(Björn & Stefan)
Var hemma hos Tess igen vid 4 kanske och då blev det lite surr och tömning av vinet som fanns kvar!
Behöver nog inte förklara hur jag mådde igår...huvva! Lämnade tjejerna hos Tomas vid 17 innan jag vågade bege mej hem mot stan och min soffa!!
Barhängning (Ante & Mattias)
Natalie Julia & Nova tittar film och äter godis hos Tess =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: