Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Måste lära sej!!!!

Kategori: Allmänt

Ja då har man varit på gymet och tränat. Blev löpning i 40 min och sen styrke i 35min...åkte direkt och la mej i solariet sen och det var såååå skönt!!
Sen Blev det film hos Jessi....

Har ikväll insett att jag måste sluta vara så godtrogen och lita blint på vad personer säger till mej...det finns alltid 2 sidor av en historia....min magkänsla säger mej att jag har lyssnat på fel tyvärr!
Men jag lär mej väl såsmåningom....undrar bara hur många gånger jag ska behöva upprepa det för mej själv?!

Nä nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka gå och sova för en gångs skull istället för att vara vaken halva natten!!

Godnatt!

Kommentarer

  • Jessica N säger:

    Välkommen bruden till blogglandet!! =) Nu är du fast!!! Kram på dig vännen!!Puss

    2009-02-04 | 23:48:19
    Bloggadress: http://jesssica.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: