Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kaffe....

Kategori: Allmänt

Vaknade med ont i magen och är less att ha det var och varannan dag!
Får inte i mej någon frukost, blir illamående bara av tanken....så det blir kaffe idag tills min matlust kommer tillbaka!
Ska jobba 12.30-21.05 idag så jag har en lång dag på jobbet.....tungt att gå tillbaka när man varit ledig några dagar =(

Kallt ute ännu...tror det är runt 19 minus! Less på kylan är jag oxå...vill ha vår!!!
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag piggnar till.

Kram

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hello Madde! Kul att läsa din blogg, det är Mia från Gotland om du inte har hunnit koppla! Dina tjejer är så fina, det skulle vara galet roligt att träffas..kanske festa a lá Gotland...hahaha Sköt om dig!

    2009-02-17 | 10:28:18
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/mianoah

Kommentera inlägget här: