Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Imorgon kommer tjejerna!!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag kommit mej hem....blev absolut ingen träning efter jobbet idag då jag nästan varit invalid från midjan och neråt idag....alltså den träningsvärken jag har går inte ens beskriva!!! Varenda muskel i benen och magen har påmint mej om att dom sitter där!!!
Men det är nice.....då har det ju gjort nån nytta min tjurighet igår ;)

Så jag gjorde bort att handla hem mat till barnen i veckan istället och nu ska jag inte göra ett skit...bara njuta av en ledig söndagkväll och att ännu en jobbhelg har passerat =)
Som vanligt orkade jag inte laga nån middag så det fick bli äpple och kiwi med keso =) GOTT!!!

Hoppas det är nå bra på tv ikväll...har inte kommit ihåg att kolla ännu men jag ska en titt på tv.nu....

Ha en bra söndag-kväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: