Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hejdå Nina!

Kategori: Allmänt


Hade avskedsmiddag för Nina på lördag och Anki bjöd på Paj och hemmagjord lingonglass till efterrätt, supergott och barnen åt så dom höll på att spricka tror jag!!
Sedan intog vi soffan och Lets Dance.....
Emil (lillebrorsan) satt vid datorn och ropade åt mej att han ville göra ett test på mej.....jag skulle förlja en prick på datorn som åkte i en labyrint.....det tog ju sin lilla stund och jag undrade vad fan det var för mening med det!
När pricken väl kom i mål så hoppade världens äckligaste gubbe upp på skärmen och skriker....men den som skrek högst var nog jag haha...pappa flög upp ur soffan och Emil höll på att dö av skratt!
Jag vet ju att det finns såna där klipp men jag är ju för trög för att jag skulle fatta det då hehe...
Nu har då Nina landat i Thailand och jag hoppas dom får en bra resa =)

Anki&Julia                      Daniel&Pappa                 Glasstårtan                     Julia testar skor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: