Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fettisdag!

Kategori: Allmänt


Jepp idag får man äta dessa även fast det inte är helg =)
Har visat Natalie en bild på semlor för hon visste inte hur dom såg ut, hon undrade om vi ska äta dom både till lunch och middag haha....nja men lite fika senare på dagen hade ju inte skadat när man ska gå hemma idag!

Natalie kom över till mej vid 23 igår kväll och hostade som tusan så hon fick sova i min säng hela natten....fast det var ju efter jag fått övertyga henne om att det inte var morgon och barntv har inte börjat ännu ;)
Anki skulle komma förbi senare och hjälpa mej tapetsera hallen....en bit av den i alla fall för jag har glömt hämta ut resten av tapetrullarna....glömska jag!!

Love M

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh, tur att jag läste din blogg. Hade ju glömt att det var fettisdag idag!!! :-)

    2009-02-24 | 10:59:48
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/
  • jane säger:

    oj ja det var mycket!!!men gott är det!!

    2009-02-24 | 11:34:45
    Bloggadress: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här: