Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Får väl testa detta då!

Kategori: Allmänt

Jaha eftersom jag äntligen köpt mej en ny dator som inte är segast i Luleå så tänkte jag göra ett försök att börja blogga!

Haft en enorm otur de senaste dagarna....vet inte vad jag gjort för att förtjäna det men nåt allvarligt verkar det som.
Det började med att när jag skulle åka från jobbet i fredags hade någon slagit sönder ena sidorutan på min bil! Det blev att åka direkt till Smedsbyn och som tur är kunde Mats hjälpa mej att fixa en ny ruta så jag slapp bet självrisken på försäkringen....bil fick jag låna av Jimmy.K tills min är fixad, Tack till er!!
På lördag var det inflyttningsfest hos Frida och sen ut på Olivers...fick ont i magen redan vid halv elva men tjuriga jag skulle med ut...haha vid ett gav jag upp och tog en taxi hem...låg sen över toastolen till 6 på morron!! Var liggandes hela söndagen och fick sjukanmäla mej på måndag.
Då gick såklart min dator sönder, jag blev så less så jag åkte raka vägen till expert och inkasserade mej en ny fin laptop!!

Idag är det jobb till 18 sen ska jag ta mej till gymet och sedan Sun Tan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: