Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

En vanlig snöig dag!!

Kategori: Allmänt


Jaha...svär just nu över Jessis dator som tog bort allt jag skrev och jag fick börja om!!!
Nåja skitväder är det idag, märktes på jobbet då det inte var så många shoppingsugna kunder och dagen var seg...usch! Men den tog slut =)

Blev att åka direkt till gymet sen och hoppa upp på Crosstrainern...har ont i benhinnan på högerbenet så löpbandet gick bort =( orkade 25min i högt tempo...lyckades hålla mej strax under maxpuls hela tiden!
Sedan blev det att träna triceps och bröst....ett väldigt bra pass och jag ver helt lyrisk när jag hämtade upp Jessi =)
Vi tyckte att dagens väder gjorde att vi behövde få lite sol på våra bleka kroppar, så bilen styrde mot Sun Tan!!
Sitter nu hos Jessi och har ätit lite kvällsmat och myst med hennes goa katter =)
Sviterna efter solariet syns nog på mina kinder som är ganska röda haha...
Känns jobbigt att ta sej ner till bilen och köra hem....men måste nog bege mej snart för mina linser har snart torkat fast i ögonen....lite jobbigt att blinka kan man säga!!

Min kära syster Emmy har landat i Bangkok idag...den lilla skiten! Nu ska dom Backpacka 4mån i Thailand, Indonesien, Malaysia, Bali m.m....är inte alls avundsjuk!

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=228097&section=undefined

Kolla in hennes Resdagbok =) (hoppas länken funkar!!)

Hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: