Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dagen tog slut!!!

Kategori: Allmänt

Ja jag säger bara stackars mina arbetskamrater....haha jag har varit så övertrött idag och hållit låda på jobbet, blir
lite störd när jag blir övertrött och tjejerna har fått stå ut med både det ena och det andra från mej idag =)
Det har varit allt från "kattpiskor" till kurragömma bland hyllorna...ojoj!
Men nu är jag hemma igen och det var så skönt att hoppa i duschen och sen inta denna soffa!!

Dagen började inge bra när jag skulle skotta fram min översnöade bil, då kom det en P-bot flygande bland borsttagen....500kr för att jag låtit bilen stå på fel ställe över natten!!  Men det är väl bara att betala och se glad ut....

Hade en kul kväll igår...spontana utekvällar brukar alltid bli bäst =)







Imorgon blir det förhoppningsvis gymet innan jag åker och hämtar mina flickor från dagis, hörde att Natalie
var lite krasslig så vi får se om dom får hoppa över dagis....
Ska bli så skönt att vara ledig imorgon...men måste ändå till jobbet en sväng för att handla mat.

Nu blir det sängen så jag är pigg imorgon =)
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: