Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bara att kliva upp då!

Kategori: Allmänt

Jobbade till 20 igår och sen åkte jag direkt hem till Pia och hälsade på...var ett tag sen jag var dit nu så jag kände att det var dags =)
Vi spelade spel med hennes son och när han lagt sej surrade vi och åt chips!! Fy på mej!!
Åkte hem vid halv tolv eftersom jag viste att jag skulle upp 8 idag för att träna....
Blev dock fast i telefon då en killkompis ringde och vi surrade till strax före 2!!
Madde=Trött när klockan ringde!!!



Idag är det gymet som gällerlöpning och ett axelpass!


Min fot är ju bättre nu så har inga ursäkter att inte springa idag, får dock se hur styrkedelen går för jag har fortf grym träningsvärk i överkroppen sen tors-passet!!!

Börjar jobba 13 idag så nu måste jag bege mej så jag hinner med allt innan jobbet.....
P.s Det SNÖAR ute och jag är less på vintern!!!!!!!!!

Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: