Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slut på helgen...

Kategori: Allmänt

Hade riktigt trevligt igår kväll!! Julbordet var toppen, dansade på Olivers och avslutade kvällen på allstar innan jag och Jessi åkte hem vid halv2 =)
Några tyckte jag var tråkig som var nykter men va fan jag hade lika kul i alla fall =) =)

 

 

 

Idag har varit en riktigt slö dag, känns att man inte sovit så många timmar inatt!!
Mina föräldrar var förbi och fikade, bakade Lussebullar som jag lovat tjejerna.....men resten va dagen...soffan & Tvn!!!



Kvällen fortsätter i soffan, hoppas det är nåt bra på tvn ikväll.
Jobbar till 16.30 imorgon och barnen ska till sin pappa =(

///M

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Jessica tipsade mig om att det fanns lite festbilder här, så nu har jag varit in och kikat :)



    ses på jobbet!

    2009-12-06 | 23:55:41
    Bloggadress: http://lejas.se

Kommentera inlägget här: