Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Merry Christmas

Kategori: Allmänt

                    

Morgonen startade kanske inte bäst....hade världens mest obehagliga dröm om Julia och vaknade i tårar!!!!
Drömde att jag såg henne falla från en balkong flera meter rakt mot marken, vågade inte gå fram och se om hon levde och bara skrek!!!
Vaknad då med tårar rinnandes....=(
Somnade sedan om och fortsatte drömma....gick då fram till henne och hon låg i en stor pöl blod och när jag tog upp henne vände hon på huvudet och jag såg att hon levde!!!!
Varför drömmer man sånt?!!!  Hur obehagligt som helst och jag kan fortfarande inte glömma drömmen...

Nåja har pratat med tjejerna nu och dom verkar förväntansfulla på tomten =)

Nu ska jag hoppa i duschen och göra mej klar!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: