Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Glömde ju!!

Kategori: Allmänt

Att efter jag slutat idag är jag ledig till Onsdag 17.00 =) =)
Kändes genast bättre att uthärda arbetsdagen, plus att jag var grymt laddad för gymet sedan!!!

30min löpning sedan körde jag slut på Triceps och Axlar....ojoj vad bra det kändes, var säkert på gymet alldeles för länge oxå :P Men det blir så när det går bra...kan inte slita mej!!!!!
Så nu har jag just ätit en stor portion äggröra med kyckling, broccoli och kesella, lutat mej tllbaka i soffan och kommer nog inte ta mej upp ännu på ett tag hihi...

LEDIG imorgon vilket innebär att jag ska sova tills jag vaknar....fan vad skönt!!!!!
Stan med Jessi för en fika blir det nog oxå =)

Tjejerna har åkt till sin Pappa idag och i vanlig ordning fick jag ångest/gråt-attack igår kväll =(
Samma visa varje gång och det är omöjligt att stoppa den!!!!
Men det går över och nästa vecka är dom med mej igen =)






///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: