Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dan före dan....

Kategori: Allmänt

Tillhör ju tyvärr? inte den skaran som sitter klistrade framför Bingolottos Uppesittar-kväll, jag sitter och kollar på Anna Ankas jul...varför vet jag inte men hon är ju så jäkla frispråkig och provocerande i sina uttal att jag bara måste HÖRA det med mina egna öron =)

      

Men har ändå dukat upp med färsk frukt och starkvins glögg :P
Killen jobbar ikväll så jag har myskväll med mej själv, tänkte fixa klart julklapparna inför imorgon och när glöggen gjort sitt hoppas jag på en god natts sömn...imorgon ska jag INTE ställa klockan!!!

Morgondagen firas först i Boden med familj och på kvällen åker jag till pojkvännens föräldrar.

Ha en trevlig kväll allihop och GOD JUL =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: