Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Då fick vi SNÖ !

Kategori: Allmänt

Jag tror att det någon där uppe lyssnade till mitt gnäll igår ;)
När vi skulle gå till bilen imorse ropade barnen - Mamma nu är det snö så nu kan man köra skoter!!!
Trodde ju såklart inte på dom när det sista jag såg igårkväll var regn ute, men när jag öppnade porten var det vitt överallt =) =)



Dock inte såhär mycket som på bilden men runt 1decimeter hade det nog kommit, hoppas nu att det får ligga kvar så vi får en vit jul.

Har jobbat till 16.30 idag, hämtat barnen, ätit middag, var alldeles för trött för att orka träna idag, somnade i soffan till 19.30....sen var det bara lägga barnen och snart är denna dag slut!
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med Julias fröken efter jobbet, hoppas på att hinna till gymet och sedan gratta Emil som fyller 17 imorgon =)

Nu ska jag gå och lägga mej!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: