Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Väntar in jobb!

Kategori: Allmänt

Har just kommit från byn, lämnat barnen på dagis och sen åkte jag upp till Carro och Mats för lite kaffe....Malte har kollat en givare i min bil....lampan för kylarvätska vill jäklas och tändas i tid och otid..ändå vet jag att behållaren är full!!!! Nu hade den såklart slocknat och bråkar den mer får vi väl byta ut den.

Väntar nu på att åka till jobbet....tänkte fara lite tidigare och dricka mer kaffe innan jag börjar.
Efter jobbet blir det sola och en promenad med Jessi =)

Ingen kamera = inga bilder...

Bye bye

Kommentarer

  • Anki säger:

    Ja inte är det väl hela världen att vara utan kamra...undrar om du överlever detta hemska tillstånd att befinna dig utan kamra en vecka .....hur ska det gå, berätta för oss

    2009-04-14 | 13:24:54
  • Anonym säger:

    Det är ju helt sjukt hur vi behandlar gamla i Sverige, dom får dålig mat och vissa svälter ihjäl!

    På vintern får många inte gå ut och på vissa boenden har dom ingen julmat!

    Kolla in min blogg och hjälp till att få en bättre äldrevård!

    2009-04-14 | 13:37:07

Kommentera inlägget här: