Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vaknade igen av detta spikande!!

Kategori: Allmänt

Lulebo håller på att renovera taken på lägenheterna i området och nu är dom på mitt hus....både igår och idag har jag vaknat av oljud! 7.00 sätter dom igång och vem fan kan sova då...det låter som dom ska komma in genom sovrumsväggen....nåja man tar ju sej upp i alla fall för jag har inte tålamod att ligga och lyssna på det hur länge som helst!

Igår när vi kom till fiket satt Mia, Anna, Jasna och Sandra redan där...så vi slog oss ner med dom, upptäckte även att det fanns fler Maxi-personal där...hehe vi sprider ut oss över hela stan ;)
Kaffe till mej och Jessi tog en varm smörgås med varm choklad till....höll då på att tappa hakan när hon fick in chokladen...shit!
Jasna ville inte va med på bild men Sandra ställde upp =)
22.30 åkte vi mot Preem och hämtade Jessis paket från Halens...jag hade beställt ett linne som var superfint!!
Tänkte nog ha det ikväll till Jeans och pumps =)


Nu har jag hällt i mej första koppen kaffe och ska äta lite frukost...tänkte va på gymet 10 idag oxå.
Dagens träning blir löpning, Biceps och rygg....har sån jäkla träningsvärk från tidigare pass...skönt =)

Höres

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Sa fint du har gjort det:) var tvungen att ga in och kika lite mer! Snyggt linne du har pa dig, vet vad jag ska lana nar jag kommer hem;) Saknar dig! Puss&kram

    2009-04-17 | 09:37:42

Kommentera inlägget här: