Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Uppdatering...

Kategori: Allmänt

Efter jobbet igår åkte jag till mina föräldrar på Skurholmen....trots att det snöade, regnade och blåste hade jag bestämt mej för att ta en löprunda! Tjurig som jag är så kunde inte ens vädret stoppa mej ;)

Så jag tog på mej kläder och sprang runt Skurholmen =) Riktigt skönt men sjukt jobbigt...inte alls som att springa på bandet!!!
Åkte sedan till sun tan och la mej...fick tillbaka lite värme i kroppen =)
Jessi ville att jag skulle komma och äta där innan vi åkte till Grace....Tacogratäng med mycket grönsaker fick jag.
Kl 21 var vi på Grace och fixade iordning 780 galgar till garderoben....från det dom öppnade  vid 22 stod ingen av oss still förrens dom stängde!!! Alla galgar gick åt och det var mycket folk! Så mycket hade det inte varit på flera år sa dom =) Jessi var nöjd att jobba med mej och Therese, kassan stämde på kronan trots att det inte finns någon kassa att slå in på =) så det blir nog att jobba igen på Valborg!
Var hemma 4.30...somnade på en gång!!

Jobbat till 15.15 idag...känt mej som en sömngångare idag då man bara sovit 3,5h inatt/imorse....Men nu är jag ju ledig till på Tis!!!!
Handlade med mej påskägg och godis till barnen

Nu har dom letat äggen och ätit en jäkla massa godis och druckit påskmust =)
Själv håller jag mej undan godiset och ska göra annat gott till ikväll....
Det blir fruktsallad med varm passionsfrukt på...och glass som jag gjort på vaniljkesella och hallon, mixat ihop och ställt i frysen....så vi får se om det blir gott =)

Trevlig fredagkväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: