Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sovit 12h!!!

Kategori: Allmänt

Blir lite bildtorka här...förutom lite kassa mobilbilder, lånade ut kameran åt Nutti och barnen medans dom är här uppe och hälsar på.

Var grymt trött igår så vid 22 låg jag i sängen och somnade OMG!!
Förutom att lillebror ringde vid 2 och bad mej öppna porten så han kunde komma och sova på min soffa så har jag sovit 12h...klev upp 10!! Så nu ska man väl orka med denna dag, det är ju Påskafton och allt =)
lillebror & Natalie

Det ringde ett konstigt utländskt nummer på morron och jag vågade inte svara då man blivit varnad för det....men jag hade ändå i baktanken att det kunde vara någon av syrrorna....som tur var hade Emmy pratat in ett meddelande på mobilsvar så när det ringde igen så fick jag prata med henne=)
Gud vad kul att höra hennes röst!!
Dom satt på flygplatsen i Jakarta och skulle vidare till Borneo....dom hade det toppen och alla mådde bra =)

Idag blir det stugan i Bensbyn med barnen, mommo, Nutti, Mikaela & Isak....hoppas att vädret blir bättre!!
Grått och trist ute =(
Ikväll ska vi sova allihop hos mommo, laga mat och ha en mysig kväll =)
Kanske tar ett glas vin när jag ändå inte ska köra bil..?! Får se =)

Nä nu ska jag ta och packa lite saker och göra oss klara.
Ha en bra dag
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: