Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Skööönt!!

Kategori: Allmänt

Har just varit ute i 35min och botat min ångest ;)
Löpning!!!!
Gick riktigt bra....visste inte riktigt vart jag skulle springa här i området då jag inte gjort det tidigare men jag lyckades hitta en lagom runda utan att springa vilse =)
Det var tyvärr på asfalt hela vägen....men det kändes ok i alla fall.
Hoppas på ett träningspass på lördag....vill inviga mina nyinköpta handskar =)
Svarta och ljusrosa =) 180kr på Intersport
Var även in på Lindex och köpte ett par örhängen och en plattång från Maxi =)
Snart blir det att färga mitt hår! hoppas det håller bättre denna gång!!!

Har alltså spenderat pengar innan lönen ens har kommit på kontot haha....smart ;)
Nu ska jag snabbduscha =)

Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: