Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Rolig kväll igår!!!

Kategori: Allmänt

Mötte upp Nina, Ida, Elin & Lammen på Allstar, hade bokat bord där till 20.....Mycket folk när vi kom och vi fick nog vänta 45min innan vi fick beställa maten och efter 1h 25min fick vi äntligen mat!!!
Tur att maten var så jäkla god!!

Grabbmaten...                                         Elin                          Min & Ninas mat    Grabbmat
Hade såklart glömt kameran så de fick bli kassa bilder med mobilen!
Drack Vin & drinkar där, surrade och hade skitkul innan jag Nina, Jessi & Frida drog vidare till Olivers...Kusinerna & Lammen åkte till stuk.
Nina den lilla råttan lyckades få gratis inträde till Olivers då hon stampade på en hundring som nån tappat...lucky Nina haha...
Mycket folk där oxå men vi hade kul som alltid =)
Mycket att titta på både på Allstar & Olivers...är ut alldeles för sällan för man vill ju inte att kvällen ska ta slut!!
Jag och Nina blev lite snåla med taxi hem så vi tänkte att vi promenerar till skurholmen och hoppas att någon snäll stackare plockar upp oss.....var väl 10min från skurholmen då vi lyckades få stopp på en bil, mina fötter höll på att dö i högklackade skor!!!
Väl hemma så blev det korvmackor ;)

Sen fick jag äran att sova skavfötter med Nina i soffan hos mina föräldrar....klockan var väl 4.45 när vi la oss.
Huvva att man var trött när barnen vaknade...minns inte riktigt att dom ens väckt oss, el så fick dom väl inte liv i oss ;) Pappa offrade i alla fall sej och gav dom lite frukost.
Mamma e trött.....=)
Jag och Nina passade på att smörja in oss i olja och la oss på balkongen och stekte lite....tror tom jag somnade och skönt var det!!
Nu har vi ätit Pizza med Ida & Elin här hemma och när barnen lagt sej blir det Ben & Jerry och filmen Twiligt med EDWARD....tjejerna är helt lyriska haha

Ja denna helg har inte varit nyttig på något sätt...kom inte iväg till gymet i lördags då barnvakterna inte kunde slita sej från Porsön! Men till veckan blir det stenhårt.....4 el 5 pass plus löpning utomhus! Vårruset börjar ju närma sej och jag ska fan göra en bra insats =)

På tisdag är jag ledig och då blir det en heldag på stan med Jessi & Frida....gud vad kul, de var så längesen jag var på stan!! Lunch och kolla kläder och skor hela dagen....=) =) =)

Nu ska barnen i säng så vi får gå lös på glass och film =)
Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: