Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Nu blev jag själv här....

Kategori: Allmänt


Alltså...hur kan man hinna dra fram så mycket saker på ett minimalt soffbord på mindre än 1h??
Svaret är 3 tjejer =)
Men kul har vi haft, surrat, kollat på bilder, färgat håret och....hmm min jättegodispåse kom fram (min muta till brorsan på lör) Nina blev helt lyrisk när hon hittade geisha i påsen ;) Spåren efter dom finns över hela bordet!!
Nina & Ida

Imorgon ska jag jobba 10.30-18.30 sen hämta barnen hos mina föräldrar...hem och storstäda!!!
Får nattgäster på kvällen....Ida & Elin =) Fan vad skoj!
Eftersom dom ska vara barnvakt på lör då jag ska träna & jobba så var det enkelt att dom sov här.....kommer förflytta oss på kvällen till mina föräldrar, lillebror och hans flickvän ska vara barnvakt då vi ska ut och roa oss =)
Blir att sova där oxå så man är där när tjejerna vaknar....kommer få dela soffa med Nina när vi kommer hem haha....tur att man e lite lullig då så man kan somna ;)!

Ida och Nina har redan bestämt bakisfilm ;) Twilight.....

Nu ska jag städa bort lite här hemma och sen sussa....
Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: