Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Men äntligen!!

Kategori: Allmänt

Fick lönespecet idag och hade hoppats på en bra lön då jag jobbat arslet av mej förra månaden.....vet inte om jag tycker den var sååå bra med tanke på att jag jobbat 3 helger av 4 plus en 50h vecka...men men jag la in alla räkningar nu och ser att det kommer räcka och bli över =)
Har gjort bort den stora "mathandlingen" redan så dom pengarna inkluderar inte summan jag får kvar =)
Blir att lägga undan nu till spanien-resan äntligen! Håller även tummarna att jag ska få tillbaka det jag vill ha på skatten så jag kan lägga undan det sista plus betala av lite skulder....
Så denna månad slipper jag nog övertrassera kontot...vilket jag fått göra 2ggr denna månad!!!

På lördag ska jag faktiskt med gott samvete äta middag ute med girlsen och ta mej en god drink =)
Ska även inhandla ett par handskar att ha på gymet...får så jäkla ont i "valkarna" när jag lyfter vikterna, plus att man får lite bättre grepp =)
199:- hos Stadium

Undra om man kanske ska gå och sova?!
Har som pysslat på här hela kvällen med tvätt och dyl...men är nog klar nu!

Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: