Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!!

Kategori: Allmänt

Gårdagen var fan lite jobbig.....hade sån jäkla överskottsenergi på jobbet, kunde inte stå stilla en sekund....det spände i benen på mej och jag ville bara springa runt som en galning på Ica Maxi haha....kändes som jätte koffein-kick men jag hade ju bara druckit 2 koppar på hela dagen!!
Dom har skrattat åt mej mina kära kollegor och tyckte att jag borde ta ett varv runt huset ;)

Nåja när jag slutade vid 21 åkte jag & Jessi till sun tan, sedan en prommis i högt tempo genom stan, så jäkla skönt det var att gå....sista biten sprang vi oxå =)
Åkte sedan och handlade lite på kavantum innan vi skulle se film hos Jessi.

A walk to remember

Superbra film men sorglig!!

Var hemma kring 2 inatt.
Ställde klockan på 7 imorse och 7.50 var jag påklädd för en morgonpromenad.....45min tog det =)
Nu äter jag frukost och ska göra mej klar för jobb....11-19
Efter de blir det GYMET    =) Längtar som tusan!!!

Ha en bra dag!   // M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: