Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon =)

Kategori: Allmänt

Julia vaknade först idag.....5.30 och jag hämtade henne för lite mys i min säng =)
När Natalie vaknat gick barnen och kollade tv medans jag sov vidare till 6.30...skönt!
Idag blir det jobb 9.30-14 sen har jag lovat tjejerna plättar till middag.
Tänkte städa lite här hemma i em oxå....gud vad sand det blir med vädret som är ute!
Nutti, Mikaela och Isak kommer ikväll från Sthlm...men vi hinner nog inte träffa dom idag, men imorgon skjutsar jag barnen till mommo innan jobbet så då kommer nog barnen ha fullt upp hela dagen =)

Natalie ville inte vara med på bild denna morgon så min andra solstråle fick ställa upp =)

Nu ska jag fixa lite frukost och göra mej klar...vid 8 åker vi mot dagis i Smedsbyn.

Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: