Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen tränat igen =)

Kategori: Allmänt

Sista halvtimmen på jobbet gick segt...var helt laddad för gymet och ville att klockan skulle rusa iväg =)
Kusin Ida ringde tidigare idag och sa att hon skulle på intro på Nautilus så vi skulle ses där, skyndade mej dit när jag slutat och mötte henne där =)

Löpning 5km 28min =) gick riktigt bra!!!
Sedan styrke i 1h 15min.....bröst 3 övningar, körde tungt och var ganska skakig när jag skulle fortsätta med triceps....vilade en stund och då gick det bättre.
Triceps 3 övningar samma där...körde tungt och jag märkte att jag inte tränat gäddhänget på ett tag för armarna var stenhårda efter halva passet! Men det var bara bita ihop =)
Avslutade med mage....jäkla massa situps i olika former, med och utan viktskiva....hade mer ork när jag var klar men jag ska ju träna tors, fre & lör oxå så jag kunde inte köra slut på mej redan idag!!!
Bild från imorse på min prommis =)

Hmm väntar ju på mitt paket från gymgrossisten....
Tänkte testa dessa, man fick 2burkar till priset av en....lite skeptisk är jag men var ju tvungen att testa =)

Man ska ta 1st 15min före lunch och middag varje dag....ökar förbränningen och det vill jag ju =)
Nåja vi får se hur det funkar.....
Min "deffning" börjar ge resultat....-1kg och man märker på kroppen att babyhullet börjar ge med sej ;) Man blir ju peppad av det i alla fall!!!
Nog pratat om träningen....nu ska jag duscha, dricka kaffe och kolla tv innan jag ska sova...
Börjar 13.45 imorgon och ska träna innan det.

Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: