Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mysdag

Kategori: Allmänt

Tjejen som skulle öppn gymmet på morron bestämde sig tydligen för att ta en liten sovmorgon och låta oss stackare stå och huttra utanför ;)
Där får man för att man ska hänga på låset en lördagmorgon!

Startade löpbandet och sprang 5km på lite mer än 23min så det var ett högt tempo igen :)
Sen upp till spinningsalen och svettas igenom 45min med Sällskap av Madde och hennes kompis.

Har strosat runt på stan sen med barnen, hittade ett par nya löparskor och dom kostade såklart 1500:- så måste nog vänta!!
Natalie fick ett par nya mysbyxor och jag lite nya underkläder, sen var min shoppingbudget slut!! Kul :(
Ansiktsmålning blev dagens höjdpunkt för brudarna!!

Städar lite här hemma nu och ska strax börja med middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: