Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fan vad duktig jag är!

Kategori: Träning

Klev upp 5.30 imorse och tog en 45min promenad innan frukost.
Jobbade till 14.30, kände mig småseg och trött när jag kom hem och funderade på att skita i träningen idag MEN har Madde tänkt träna så åker hon och tränar haha.
Glad är jag för det, jäklar vilket bra pass det blev!

Värmde upp 20min på crosstrainern, sen ett tungt! ryggpass, avslutade med 10min crosstrainer och 5 min i "skimaskinen".

Undra om man måste fixa ett par handskar?!
I alla fall till ryggpassen, när jag kör sittande rodd så orkar ju inte händerna, el dom glider och jag får inget bra grepp när jag ökar vikterna.
Sen ser mina händer ut att tillhöra en 60årig hantverkare!!!
Snyggt!!!

Mat blev rester från gårdagens kyckling, äggröra på 1helt ägg och 2äggvitor, avocado :)

Kommentarer

  • Kalsongmodell säger:

    Töntigt med handskar;) Greppet blir starkare med tiden..och valkar i händerna är coolt!

    2012-03-28 | 20:32:42
  • Madde säger:

    Haha ja tack för den, skiter väl i att kasta pengar på handskar då ;)

    2012-03-28 | 21:16:57

Kommentera inlägget här: