Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sommar vart är du?!!

Kategori: Allmänt

När jag kom tillbaka från morgonpromenaden så mulnade det på och himlen öppnade sig!
Resultatet blev en vit gräsmatta med hagel, regn och 2 plusgrader!!
Inte bästa starten på dagen kanske men sen kommsolen fram och när jag lämnat barnen i Persön, druckit ett antal koppar kaffe så blev jag rastlös ;)
Tog på mig skorna och tog en lååång promenad runt stan och tillbaka, tog 1h 50min !
Så det blir ingen styrketräning idag, har kört igenom hela kroppen utom benen i veckan men dom fick ju jobba idag ;)

Just fixat en perfekt lunch och ska bara ta det lugnt nu innan jag ska åka och jobba till 22 :)
Barnen sover hos Tess & Tomas inatt så hämtar jag dom imorgon när jag slutar, då ska vi myyyysa!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: