Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Snart över

Kategori: Allmänt

Har bara denna denna kväll kvar så är jobbhelgen över för denna gång :)
Nästa vecka väntar en ledig nationaldag, skolavslutning för min stora tjej, övernattning i Piteå och ett besök av Anna och Emilia på söndag :)
Veckan kommer ju bara flyga förbi!!

Igår åkte jag till Smedsbyn för att hämta tjejerna när jag slutat, Tess var på jobbet men grabbarna som var barnvakt åt 5barn hade minsann börjat grilla hamburgare så jag fick mig tom middag när jag kom och massa kaffe på det :)
Kom hem igen strax före 20 och tjejerna var lagom trötta!

Regnar fortfarande ute så det var bara klä på sig regnmundering inför morgonprommisen :)

Nu ska vi mysa på här hemma tills jag börjar jobba och barnen ska få vara med min faster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: