Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Helgen som var

Kategori: Allmänt

Vädret var verkligen med alla midsommarfirare här uppe i norr i alla fall =)
Vi grillade, drack vin, tog nån snaps, åt jordgubbar och satt uppe till 03.15 innan vi gav upp för kvällen!
Jättetrevlig kväll!!
Barnen sov riktigt länge som tur var på lördagen, dom kom och väckte mig kl 11 och ville ha frukost ;)
 
 
 
                                 
 
 
Kvällssol ! 
 
Igår tog jag och barnen med oss Erik och åkte till stugan i Bensbyn, lite seg från fredagen men vi käpade mot myggen och grillade oxfile, solade fäktades lite mer mot myggen och sen gav vi upp och åkte tillbaka.
 
 
 
Imorse behövde jag göra av med lite energi!!!
Tanken var min vanliga morgonpromenad men det slutade med löpning i olika tempon, hittade en backe här på området som jag sprang upp och nerför tills benen inte orkade mer och magen skrek maaaat!!
La mig på gräset här utanför bland diverse jobbiga insekter och körde lite coreövningar tills jag fick svett i ögonen som sved som fan!!
 
 
                               
 
Såg sen att jag fått värdens linnebränna efter min morgongympa!!!
Har legat halva dagen och försökt sola bort den!!
 
 
Resten av dagen har varit lugn, myst med barnen i solen och har bara varit till affären för att köpa glass =)
 
 
                          
 
Imorgon åker dom till sin pappa en vecka innan dom kommer tillbaka då jag går på semester!!!
3 veckor med sötnosarna =)
Mina föräldrar kommer upp på lördag lagom tills jag går av mitt sista arbetspass kl 15.00, fan vad jag längtar till ledighet nu!!!
 
Nu blir det sängen så jag får sova ut och orka jobba kväll imorgon.
 
///M
 
 

Kommentarer

  • Madde L säger:

    Min snyggo!

    2012-06-27 | 19:42:39

Kommentera inlägget här: